21 czerwca 2015

To już rok

Zaczynając dzisiejszy wpis pomyślałem że to chyba w podobnym czasie dodałem swój pierwszy wpis i co się okazało- dzisiaj mija okrągły rok!!Jestem zadowolony gdyż nie pisze zbyt często i akurat trafiłem na ten dzień! Tak jak i rok temu chciałbym napisać o tym, że już czas odpocząć.

*


Koniec roku już za chwilę a ja ciesze się że wszystko zaliczyłem,
ponieważ sytuacja z matematyki była krucha.Na szczęście mam już święty spokój 
więc prawie mogę cieszyć się wakacjami, prawie, prawie, prawie- zawsze coś zostanie na koniec 
mi przypadł egzamin teoretyczny z jednostki T.06(blablabla)
Jak już pisze o szkole to muszę przyznać, że ostatnio zostałem bardzo miło zaskoczony,
dowiedziałem się że moja wychowawczyni odwiedza mojego bloga!
Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić Panią M.M :)

*


A co do wakacji to nie będzie tak kolorowo, ponieważ wyjeżdżam do pracy!(pierwszy miesiąc)
Sam wybrałem taką formę spędzania moich wakacji, gdyż lubię być niezależny.
Nie będzie tak źle, ponieważ wyjeżdżam wraz z moją przyjaciółką a wybieramy się 
do Niemiec gdzie zamieszkamy u mojej siostry, która już czeka na nasz przyjazd!
Mam nadzieje że wszystko wyjdzie świetnie, wszystkim którzy jeszcze mają coś do zaliczenia w szkole lub jakieś nierozwiązane sprawy w życiu życzę powodzenia, bo z pewnością znajdą w sobie siłę na zakończenie wszystkich spraw!

*


Fot. Angelika

A co Ty sądzisz o pracy w wakacje?






* Zdjęcia z ostatniej sesji lecz chciałem nieco ubarwić wpis,
a nie posiadam żadnych nowości :)

Zachęcam do dyskusji pod postem,
a wszelkie komentarze oraz obserwacje mile widziane.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję roku i życzę kolejnego;)
    http://deeysu.blogspot.com - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wytrwałosci w pisaniu bloga w koncu rok to sporo czasu
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. No hej kolejny blogowy Olsztyniaku!
    Juz kawal czasu dajesz rade, oby tak dalej :)
    Niestety ja nie mam czegos takiego jak wakacje, pomijajac ten krotki urlop 12 dniowy, ktory spedze w koncu w Olsztynie i czesciowo w Gizycku na HH Festiwalu.
    Zycze Ci udanych wakacji!

    ~ my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i życzę kolejnego udanego roku ! :)

    http://raspberrypaulinaanddawid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdanej matmy ;)))
    Życzę udanych wakacji mimo tej pracy, jednak to dobry pomysł na zarobienie kilku grooszy :) Więc zazdroszczę trochę, i jeszcze Niemcy.
    Powodzenia :)

    second-nataly.blogspot.com - zapraszam -raczkujący blog :) Pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje !