1 maja 2015

Lato za pasem

Już maj! Dla jednych to czas poprawiania ocen dla innym przygotowywania się do matury,ale czasami warto chwile odpocząć i odetchnąć od natłoku codzienności.


Za oknem słońce, temperatura dochodzi do 20 stopni - to chyba najcięższy czas 
na naukę i siedzenie w szkole. Pomimo tego ostatnie miesiące zazwyczaj należą 
do tych, podczas których musimy poprawiać i wyciągać oceny.

Jak sami pewnie zauważyliście ciężko jest teraz "marnować" czas na szkołę
my też o tym wiemy więc wyrwaliśmy się na małą wyprawę! : )
Nie obeszłoby się bez kilku zdjęć ale czym jest wyprawa z przyjacielem
bez upamiętniających zdjęć?- moim zdaniem niczym, więc zadbaliśmy o 
kilka śmiesznych fotek.










Na początku było ciężko, ale po kilku próbach udało się osiągnąć planowany efekt!





 U boku miałem świetnego fotografa, ale okazało się, że Martyna potrafi być też świetną
modelką i udało mi się to uwiecznić na kilku ciekawych fotkach!




*



*




 *




*



Wycieczka jak najbardziej udana! Teraz czas wracać do rozmyśleń nad szkołą oraz egzaminami.
Wszystkim zdającym maturkę życzę powodzenia, a gimnazjalistom cierpliwości w oczekiwaniu na 
wyniki egzaminów :) 

50 komentarzy:

  1. Póki co była burza :( Dobre zdjecia :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była, ale już jest lepiej :)
      P.S chyba się nie bałaś? =D

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładni jesteście obydwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i ciekawie napisany post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Aż się usmiechnelam do ekranu:D ja wolny czas wykorzystuje w pełni, trochę pomagam rodzicom, spędzam czas na świeżym powietrzu, ale także przeglądam blogi i mam zamiar się pouczyć.


    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, my również mieliśmy ubaw przy ich robieniu.
      Na świeżym powietrzu najlepiej, a szczególnie teraz gdy pogoda jest umiarkowana
      i można spokojnie posiedzieć na zewnątrz : )

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia *-*
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście po prostu śliczni!!!1!one
    Takie dwa, słodkie paczusie. Bardzo ładna z Was para, uwielbiam na Was patrzeć jak siedzicie na kocu przy zachodzie słońca. Wybornie!
    Gorąco pozdrawiam, Iwona Pączek :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Loooooooo, Kozacka wyprawa, daje okejke

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, a gdzie byliście? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To przecież gutkowo, moje rejony hehe. Razem z ziomkiem na spacery tam chodzimy hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, przeglądałem dupne blogi, kiedy to trafiłem na ten, bardzo fajny, pełen uśmiechu blog. widać że niezle luzaki z Was, co to za miejsce?
    Pozdrawiam mąż Danieli Habedang

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fotki , szczególnie trzy pierwsze !!!!
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo czasem warto się wyrwać na chwilę odetchnienia :) Również jestem fanem robienia zdjęć z najróżniejszych wypraw, czy to zwykły spacer czy dłuższa wycieczka rowerem lub samochodem :)

    Ogólnie patrzą na zdjęcie po prawej stronie muszę się przyznać, że na początku przypominałeś mi wampira XD

    Pozdrawiam i na pewno będę wpadać częściej :)

    http://maja-kaszyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha już słyszałem że wyglądam jak wampir ;d
      tak warto zrobić kilka upamiętniających fotek : >

      Usuń
  15. Bardzo przyjemny post, ciekawe zdjęcia!
    http://queenxfangle.blogspot.com/2015/05/10-chce-byc-idealna.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne zdjęcia, takie żywe :) też uwielbiam robić zdjęcia na różnych wyprawach/wycieczkach, ogólnie zawsze :D

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poprawiliście mi humor. Zdjęcia są naładowane dobrą energią i optymizmem. Ładnie wyglądacie ;)

    Pozdrawiam
    kerai-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne, pozytywne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ; )
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie maj będzie należał do ciężkich miesięcy bo będę oceny poprawiać.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cieszę się, że wycieczka się udała :* Pozytywne zdjęcia :3
    Zapraszam :* Miło by było jakbyś skomentowała lub zaobserwowała, odwdzięczę się :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie maj będzie bardzo pracowity, planuje wiele projektów z sesjami zdjęciowymi wykonać :)
    Ejj, jesteś bardzo przystojny *.* Podobają mi się Twoje snejki :D
    Obserwuję :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi :)
    Nowy post- SUGAR SKULL , serdecznie zapraszam :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/sugar-skull-wedding.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :)

    wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ;* Słodko razem wyglądacie :D
    Może obs za obs?
    daj znać u mnie
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę powodzenia w nauce :) cieszę się, że wyjazd się udał.
    Bardzo spodobał mi się twój blog, zostawiam obserwację ;)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz racje jeżeli chodzi o szkołe. Mam dokładnie tak samo jak piszesz.
    Świetne foty ja już obserwuje :P http://dzielmysiezyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna z Was para :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://justynakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    wspólna obserwacja ? ;) Ja już liczę na rewanż :) obserwuję pod nazwą zaneta098 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia ! Nigdy nie udało mi się skoczyć tak wysoko, by fotograf zdążył to uwiecznić :(
    Pozdrawiam i rzecz jasna obserwuję :)
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo taak do wakacji coraz bliżej, super zdjęcia :)
    Mógłbyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  32. JA czekam juz na wakacje hah
    Zdjęcia rewelacyjne :)

    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje !