14 lipca 2014

Marburg


"Dni Marburga"

W końcu normalna pogoda- słońce krótkie spodenki, tak to lubię.
Po ostatnich dosyć deszczowych dniach nadszedł czas na miłą odmianę.
Z rana pojechaliśmy do Marburga no dobra nie tak z rana tylko o 14, ale lubię dłużej pospać.


Na miejscu zastaliśmy świetną atmosferę i tłumy ludzi.
Jak się domyślacie atrakcji znajdowało się tam od groma,
 ale nas najbardziej ciekawiły budki z jedzeniem ; >
Jak to na festynie na pierwszy ogień poszły frytki oraz kiełbaski tzw. "Wursty"


W między czasie sporo chodziliśmy i zwiedzaliśmy.
Jedną z atrakcji było multum koncertów więc i my na chwilę przystanęliśmy.
(blogger doszczętnie zniszczył jakość filmów za co strasznie przepraszam)
 

 Kolejną atrakcją było wejście na zamek, jak sie zapewne domyślacie był to lekki trud,
ale daliśmy sobie radę ; > Widok z góry był niesamowity i wart każdej kropli potu, która towarzyszyła wspinaczce na górę.




 Aby nadrobić ilość spalonych kalorii
 udaliśmy się na dalsze poszukiwania stoisk z pysznymi przekąskami.
Po niespełna 30 minutach znaleźliśmy coś nieziemskiego.
W tym miejscu serwowali naleśniki z dodatkami
ale uwaga nie byle jakimi  dodatkami:
nutella, kinder czekolada, syropy, owoce itd.
Ja oczywiście skusiłem się na dodatek kinder czekolady 
co było strzałem w 10!


Po wszystkim udaliśmy się na kolejny koncert, w całości mnie oczarował.
Dziewczyna nie dość że śpiewała to w dodatku grała na gitarze,
a jej głos- Tak jej głos był świetny.

#1


#2

   

Na koniec naszej wycieczki udaliśmy sie do Burger Kinga,
 którego tak bardzo brakuje mi w Olsztynie ale z czasem i powstanie i tam
 Jeszcze raz bardzo bardzo przepraszam za jakość video,
 aczkolwiek nie jestem w stanie nic poradzić. Zresztą najważniejsze jest tam audio ; >


14 komentarzy:

  1. rewelacyjna wycieczka. ;) też zwykle lubię długo pospać, ale jak trzeba gdzieś pojechać, to nawet poranne wstawanie nie jest takie złe. ;) i jedzenie wygląda pysznie, zawsze lubię próbować czegoś nowego na takich festynach. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedzenie na takich festynach bywa rewelacyjne,
      ponieważ możesz poznać coś nowego i ciekawego.
      Pozdrawiam ; >

      Usuń
  2. Narobiłeś mi apetytu na frytki. Świetne snake bites *_*

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak frytki były świetne ; >
      Dzięki tez mi się podobają, ale już mi sie trochę znudziły d

      Usuń
  3. Fajna wycieczka, sama bym się wybrała :D Narobiłeś mi ochotę na naleśniki ^_^

    Miłych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W polsce nie widziałem jeszcze naleśników z kinder czekoladą, no chyba zę sam sobie zrobię ; >
      Ale mam nadzieje że niedługo odnajdę je na jakimś festynie, ponieważ są naprawdę rewelacyjne.

      Miłych Wakacji ; >>

      Usuń
  4. Te naleśniki to faktycznie ciekawy eksperyment, jeszcze takich nie widziałam. :( No chyba, że samemu się zrobi, z nutellą już robiłam :D . Co do widoku - wspaniały! :)
    Mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam do zwykłych naleśników dodać kakao.
      Tzn jak połączysz składniki wsyp dodatkowo kakao,
      sam wypróbowałem wychodzą świetne ; >

      Usuń
    2. Muszę spróbować. :) Mieszkasz w Niemczech, czy tylko na wakacje jeździsz? Jak nauczyłeś się języka i ile ci to zajęło? :)

      Usuń
    3. Warto spróbować.
      Jestem tu na wakacje, świeta itp ; >
      Języka ucze się ok. 5 lat, aczkolwiek nauka jezyka w szkole jest naprawdę kiepska.
      Na początku bardzo bardzo dużo uczyłem sie z "rozmówek"
      Nauka języka obcego w to 70% słówka, Jeżeli znasz budowę zdania pozostaje wykuć na pamięć słówka. Byłem bardzo zmotywowany i uczyłem się sporo w domu.
      A teraz uczę sie jak jestem na miejscu, słucham niemieckiej muzyki co pozwala na, oswoić się z językiem po za tym bardzo ją lubie ; >

      Usuń
    4. Ok, dzięki za rady :)

      Usuń
    5. Proszę ; >
      jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to pisz ; >

      Usuń
  5. O, widzę że było całkiem fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje !