9 lipca 2014

Gdzie się podziały dobre horrory?

No właśnie gdzie się podziały dobre horrory?

Kiedyś dobrych horrorów i ogólnie filmów było mnóstwo.
Pamiętacie wypożyczalnie video? Chyba każdy z was chociaż raz z nich skorzystał.
Wypożyczalnie pękały wypełnione dobrymi filmami jak i koneserami takowych filmów.
Co się stało- gdzie się podziały wypożyczalnie i dobre filmy?



Po co oglądamy horrory? Żeby się bać, to chyba logiczne.


Co mam na myśli pisząc dobry horror?
Otóż to dobry horror polega na tym aby przez cały czas trzymał nas w napieciu.
Aby tak nas wystraszył żebyśmy bali się wyjść do toalety.
Nie taki, w którym tylko coś wyskakuje i wtedy sie boimy.
Zdecydowanie nie o taki horror mi chodzi.
Pamiętacie te czasy gdy horror był horrorem?
Nie jakies gówno, w którym biegają małe skrzaty z ostrymi zębami.
 Albo wyreżyserowane "filmiki", które lepiej nakręcilibyśmy na podwórku.
Jeżeli znacie filmy tego typu po których będę bał się wyjść z pokoju to czekam na tytuły; >









5 komentarzy:

  1. Masz rację, bardzo trudno znależć dobry horror, obejrzalam już chyba połowę horrorów, które można znależć w internecie i natrafiłam powiedzmy na jeden, w miarę znośny horror, porażka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie oglądam horrorów, bo jestem tchórzem xd
    ale mogę powiedzieć, że ogólnie teraz robią coraz gorsze filmy...
    szkoda ;))
    ciekawy blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą ! Nie mogę znaleźć dobrego horroru ;/ Ale jeżeli tych nie oglądałeś to polecam -> "Raz ,dwa,trzy umierasz ty!" -film świetny ! lub "Ty będziesz następna" - też bardzo fajny :))

    Zapraszam do mnie -> http://silentiotacita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno oglądałam dobry horror... Masz rację, teraz to już nie to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje !